Неділя
05.05.2024
11:19
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Хімічний тренажер

 

Базові методи тренінгу

  • Індивідуальна робота.
  • Робота в складі малої групи(2-4 учні).
  • Рольова гра.

Форми тренінгу

  • робота в малих групах
  • презентація
  • дискусія
  • самостійна робота
  • вивчення конкретної ситуації
  • дидактичні ігри – тренажери
  • тестування
  • розв’язання задач
  • різноманітні вправи
  • складання опорного конспекту
  • озвучування готової схеми
  • диктанти
  • усні рахунки
  • міні – лекції

Позитивні якості тренінгу

  • Усі учні залучаються до активної навчальної праці.
  • Відбувається сприяння закріпленню набутих раніше й виробленню нових умінь і навичок.
  • Реалізується навчальне спілкування.
  • З'являються м ... Читати далі »
Переглядів: 482 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Метод «Незакінчені речення».

9 клас.

Урок з теми Роль води як розчинника у живій природі. Будова молекули води. Вода як полярний розчинник”.

Етап уроку. Узагальнення і систематизації знань.

  1. На сьогоднішньому уроці ми вивчили…

 (Будову молекули води)

  1. Молекула води утворена за рахунок…

 (Двох неспарених р-електронів атома О і S-електронів Н)

  1. Вода-полярний розчинник, тому що …

 (Утворена ковалентними.)

  1. Ця інформаційна дозволяю зробити висновок про…

(Розчинність речовин різної будови у воді)

  1. Добре розчинні у воді ті речовини, які утворені…
... Читати далі »
Переглядів: 493 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Опис педагогічного досвіду

Тема досвіду. Розвиток життєвих компетентностей на уроках хімії.

Автор досвіду. Кудряшова О.О. , учитель хімії , перша кваліфікаційна категорія.

Провідна наукова ідея досвіду. Удосконалення навчально-виховного процесу, сприяння творчому самовираженню учнів, особистісно-ціннісному ставленню учнів до навчання, формувати вміння виконувати творчі завдання.

Актуальність проблеми:

  • підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності, творчих здібностей учнів;
  • передбачає урізноманітнення навчальної діяльності;
  • звільнює процес виховання від примусовості, абстрактності, забезпечує відсутність психологічного тиску на дітей у навчально-виховному процесі;
  • сприяє інформаційному збагаченню мислення та почуттів учнів завдяки використанню цікавого матеріалу.
  • сприяє формуванню в учнів життєво ... Читати далі »
Переглядів: 475 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Робота класного керівника

Діяльність класних керівників залежить від знань, культури, почуття відповідальності й має своєрідний характер - робота довгий час з одним складом учнів.

Класний керівник має вміти «подати себе», завоювати авторитет. Найкраще це зробити, показуючи свою повагу до кожного учня як особистості з власними думками, поглядами та сприйняттям світу.

Вважаю, що незайвим буде продемонструвати свою обізнаність і у власному предметі викладання. Учні зазвичай підсвідомо з повагою ставляться до людей, які є справжніми професіоналами.

Я пам'ятаю, що кожна дитина неповторна, а тому порівнювати чи міряти всіх за одним еталоном не слід. Особливо неприпустимим є прояви незадоволення результатами роботи учня перед іншими учнями, докір, звинувачення у невмінні тощо.

... Читати далі »
Переглядів: 451 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Позаурочна діяльність з предмету

Однією з актуальних проблем сучасного підлітка є недостатня сформованість позитивних комунікативних навичок міжособистісного спілкування.

Необхідність у спілкуванні в підлітків – це важлива психологічна риса формування особистості. Але підлітки мають певні ускладнення при інтелектуальному спілкуванні в напрямку передача-спрямування певної наукової інформації та організації колективної роботи.

У вирішенні цих проблем актуальним є використання різноманітних тематичних ігор та вправ, які сприяють формування навичок ефективного спілкування і спільної інтелектуальної діяльності.

Учням потрібно приймати адекватні рішення при нестачі певної інформації та вміти доповнювати один одного швидко та з певною частиною гумору.

Як вчитель природничих наук, вва ... Читати далі »

Переглядів: 434 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Дослідна проектна діяльність на уроках хімії при формуванні життєвих компетентностей

Альтернативою традиційним методам навчання є метод проектів. Як правило це розгляд на новому витку педагогічних, соціальних, культурних досягнень, давно забутих педагогічних істин, які використовувалися в інших умовах.


     Метод проектів виник у 20-х рр. минулого століття в США . Його назвали ще методом проблем. В основі методу лежить розвиток пізнавальної діяльності учнів, уміння самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення. Метод проектів завжди орієнтований на самостійну роботу учнів - індивідуальну, групову, парну, яку учні виконують протягом певного часу. Цей метод органічно поєднується з груповим підходом до навчання. Він включає в себе сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, ... Читати далі »

Переглядів: 475 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Компетентнісний  підхід у вивченні хімії. Роль художньої літератури.

  Пошук того, що може здивувати, примусити замислитись, займає значне місце в підготовці уроку. Дуже часто мені в цьому допомагають міфи, легенди, історичні факти. Школярі, на жаль, мало часу витрачають на читання художньої літератури. Тому на своїх уроках я використовую вірші, уривки з прозових творів, у такий спосіб заохочуючи дітей до вивчення хімії та читання художньої літератури.

  Окрім емоційного впливу на учнів, художня література допомагає реалізувати зв’язок теорії з практикою, з повсякденним життям, розвиває творчий потенціал учнів, сприяє естетичному вихованню школярів. Фрагменти літературних творів використовую як джерела нових знань, як ілюстрації під час вивчення нового матеріалу, його закріплення, під час опитування учнів, як дослідницькі завдання тощо.

  Добираючи до уроку приклади з літературних творів, враховую, щоб літературний мат ... Читати далі »

Переглядів: 433 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Для виконання навчальних завдань я використовую й різноманітні електронні засоби. Такі програми називають педагогічно-програмними засобами (ППЗ).

Найбільш поширеними  і часто використовуваними мною ППЗ з хімії є “Віртуальна хімічна лабораторія ” та програмно-методичний комплекс  “Таблиця Менделєєва".

Перевагою програмних засобів навчального призначення порівняно з традиційними засобами навчання є наявність зручних у використанні засобів візуалізації навчального матеріалу: статичне та динамічне представлення об’єктів, процесів, явищ, їх складових, графічне представлення закономірностей і результатів проведених учням експериментів, дослідів, розв’язків задач.

Однією з переваг ППЗ є швидкий зворотний зв'язок між користувачем і засобами ІКТ, який забезпечує реалізацію діалогу між учнем і учителем, між учнем і програмними навчальним середовищем. Завдяки використанн ... Читати далі »

Переглядів: 679 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Іноді  нам, учителям, здається , що ми йдемо попереду свого часу й знахідки, відкриття робимо саме ми.

Та справедливо підмічено: все нове – добре забуте старе.

Говорячи про життєві компетентності кожен з нас розуміє, що їх можна набути тільки тоді, коли учень сам доторкнеться до пізнаних, тобто за зразком, який дає підручник, і звісно, вчитель. Так ось ще в ХІІІ ст. великий Песталоцці зауважив:

  Мої учні будуть дізнаватись про нове не від мене, вони будуть відкривати це нове самостійно.  Моє основне завдання допомогти їм розкритися ” .

Як бачимо, ці слова звучать сучасно і сьогодні, адже ми готуємо учнів, які повинні впевнено вступити в життя.

Саме розвиток у особистості життєво важливих компетентностей може дати людині можливості орієнтуватись у сучасному суспільстві, інформаційному просторі, подальшому здобутті освіти.

... Читати далі »

Переглядів: 462 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Багато разів доводилось ставити собі запитання: чому відбувається зниження споконвічного інтересу до навчання? У чому ж причина смутної метаморфози?

Причин багато, але  одна з найбільш істотних – це відсутність пізнавального творчого компонента вчителя та учня у навчанні.

Тому працюю під девізом: «Навчати творчо – навчатися творчості». Дзвенить дзвоник. Заходжу до класу, бачу десятки знайомих облич. Замислююсь. Чого очікують від мене? Яким буде сьогоднішній урок? Розумію. Першість належить мені, вчителю: я маю зацікавити учня своїм предметом. І не важливо, як я це зроблю: чи цікавими розповідями, чи здивую своїми хімічними дослідами, чи знайду переконливі аргументи, щоб показат ... Читати далі »

Переглядів: 385 | Додав: teacherhimic | Дата: 17.12.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples