Субота
18.05.2024
16:40
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Грудень » 17 » Використання комп'ютерних технологій на уроках хімії.
18:50
Використання комп'ютерних технологій на уроках хімії.

Для виконання навчальних завдань я використовую й різноманітні електронні засоби. Такі програми називають педагогічно-програмними засобами (ППЗ).

Найбільш поширеними  і часто використовуваними мною ППЗ з хімії є “Віртуальна хімічна лабораторія ” та програмно-методичний комплекс  “Таблиця Менделєєва".

Перевагою програмних засобів навчального призначення порівняно з традиційними засобами навчання є наявність зручних у використанні засобів візуалізації навчального матеріалу: статичне та динамічне представлення об’єктів, процесів, явищ, їх складових, графічне представлення закономірностей і результатів проведених учням експериментів, дослідів, розв’язків задач.

Однією з переваг ППЗ є швидкий зворотний зв'язок між користувачем і засобами ІКТ, який забезпечує реалізацію діалогу між учнем і учителем, між учнем і програмними навчальним середовищем. Завдяки використанню ППЗ, навчання може здійснюватись у тому темпі, який найбільш задовольняє учнів.

Більш детально розкрию особливості використання Віртуальної хімічної лабораторії.

На вкладках головного вікна цього педагогічного програмного засобу відображається перелік демонстрацій, які можна переглянути, лабораторних дослідів і практичних робіт, з якими рекомендується ознайомитися учням різних класів.

Крім того із цього вікна можна звернутися до Довідника та Тлумачного словника, переглянути хімічні реактиви, ознайомитися з особливостями запису хімічних рівнянь. Для цього потрібно вибрати відповідну кнопку в нижній частині вікна.

За вибору Демонстрації відкривається вікно, у якому транслюється відео фрагмент з демонстрацією досліду та поясненням його особливостей.

За вибору Лабораторного досліду або практичної роботи відкривається відповідне вікно. Вибравши в цьому вікні відповідну кнопку, можна ознайомитися з метою виконання роботи, потрібними реактивами, обладнанням, правилами техніки безпеки під час роботи в хімічній лабораторії, ходом виконання роботи.

Робота супроводжується відеозаписами. Демонстрацію досліду можна призупинити, продовжити або повторити спочатку, використовуючи кнопки керування переглядом.

Після перегляду досліду пропоную учням дати відповіді на запитання за результатами спостереження. Якщо вибрано правильну відповідь, то колір тексту в ньому зміниться на зелений, за хибної відповіді – на червоний.

Завдання виду Складіть рівняння реакції учні виконують у зошитах. Для контролю правильності вибираю кнопку Перевірити, після чого відображається правильний запис рівняння. У висновку пропоную вибрати правильні твердження, що можуть бути отримані в ході виконання роботи.

У деяких роботах пропоную виконати тестове завдання. У ході тестування потрібно утворити правильні твердження, перемістивши написи із частинами тверджень і розмістивши їх у правильній послідовності, після чого необхідно вибрати кнопку Перевірити для здійснення контролю. Повернення до головного вікна віртуальної лабораторії здійснюється вибором кнопки Зміст.

Прикладом використання мною ППЗ «Віртуальна хімічна лабораторія» є уроки з теми:

  1. “Основні класи неорганічних речовин. Хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей ” у 8-му класі;
  2. “Теорія електролітичної дисоціації” у 9-му класі;
  3. “Неметали” 10 клас. 
Переглядів: 682 | Додав: teacherhimic | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples