Неділя
05.05.2024
05:19
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт вчителя
Головна Реєстрація Вхід
Портфоліо »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Загальні відомості про вчителя

ПІБ: Кудряшова Олександра Олександрівна.

Дата народження : 3 листопада 1966 року.

Посада: вчитель хімії та основ здоров’я НВК «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради Херсонської області.

Освіта: вища, закінчила МДПУ ім. Богдана Хмельницького, 1990 року..

Педагогічний стаж : 25 років.

З 1995 року – учитель хімії гімназії м. Генічеська.

Кваліфікаційна категорія: вища

Підвищення кваліфікації.

Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти, м. Херсон, 2013 рік.

Курси “Intel. Навчання для майбутнього ” від 18.03.05 р.

Нагороди: грамота районного відділа освіти.

 

Творчий портрет вчителя

Багато разів доводилось ставити собі запитання: чому відбувається зниження споконвічного інтересу до навчання? У чому ж причина смутної метаморфози?

Причин багато, але  одна з найбільш істотних – це відсутність пізнавального творчого компонента вчителя та учня у навчанні.

Тому працюю під девізом: «Навчати творчо – навчатися творчості».

Дзвенить дзвоник. Заходжу до класу, бачу десятки знайомих облич. Замислююсь. Чого очікують від мене? Яким буде сьогоднішній урок? Розумію. Першість належить мені, вчителю: я маю зацікавити учня своїм предметом. І не важливо, як я це зроблю: чи цікавими розповідями, чи здивую своїми хімічними дослідами, чи знайду переконливі аргументи, щоб показати важливість обґрунтування навчання, чи зумію обґрунтувати величезне значення знань свого предмета для досягнення мети учня, головне – розбудити інтерес до навчання.

Правий був письменник А. Франс, який сказав: «Щоб перетворити знання, потрібно  поглинати їх з апетитом», а апетит виникає в учня, якщо вчитель творчо підходить до викладання свого предмета.

Для мене хімія – це не тільки шкільний предмет. Це дуже міцний зв'язок із життям. Тому вчу дітей думати, аналізувати, прогнозувати ситуацію, робити висновки.

Опис педагогічного досвіду

Тема досвіду. Розвиток життєвих компетентностей на уроках хімії.

Автор досвіду. Кудряшова О.О. , учитель хімії , вища кваліфікаційна категорія.

Провідна наукова ідея досвіду. Удосконалення навчально-виховного процесу, сприяння творчому самовираженню учнів, особистісно-ціннісному ставленню учнів до навчання, формувати вміння виконувати творчі завдання.

Актуальність проблеми:

  • підтримує розвиток пізнавальної активності і самостійності, творчих здібностей учнів;
  • передбачає урізноманітнення навчальної діяльності;
  • звільнює процес виховання від примусовості, абстрактності, забезпечує відсутність психологічного тиску на дітей у навчально-виховному процесі;
  • сприяє інформаційному збагаченню мислення та почуттів учнів завдяки використанню цікавого матеріалу.
  • сприяє формуванню в учнів життєво необхідних навичок, уміння грамотно застосовувати знання з хімії у трудовій діяльності, спілкуванні з природою та в побуті.

 

Із 2009 р. працюю над проблемою “Розвиток життєвих компетентностей  на уроках хімії”. Обрала цю тему, бо сучасний етап розвитку суспільства в Україні висуває перед освітою нові завдання щодо її вдосконалення. Одним із завдань є формування особистості, виховання її наукового світосприйняття, творчих здібностей, що забезпечує її життєві компетентності.

Це є запорукою формування висококваліфікованих працівників, які вміють працювати в умовах сучасного виробництва, знаходити вихід з різних складних ситуацій, передбачати можливі наслідки діяльності, диктує потребу впровадження в процес нових педагогічних технологій.

Спираючись на визначення, роблю висновок, що сучасному учителеві необхідна гнучкість і нестандартність мислення, уміння адаптуватися до швидких змін умов життя, а також поетапно створювати умови для набуття учнями необхідних компетентностей.

Результати педагогічної діяльності

Освітні програми виконано.

Призери і переможці районних олімпіад.

  • 2007-2008 навч. рік.

  Хімія, 9 клас.

  Щербаков Анатолій, 3 місце.

 

  • 2008-2009 навч. рік.

Хімія, 10 клас.

Щербаков Анатолій, 2 місце.

 

  • 2009-2010 навч. рік.

Хімія, 11 клас.

Щербіна Олексій, 3 місце.

 

  • 2011-2012 навч. рік.

Хімія, 8 клас.

Черненко Софія,  місце.

 

  • 2012 рік – Кістечок Андрій, учасник районного туру 

                      МАН.

  • 2013 -2014 навч. рік 

хімія, 10 клас

Стрельцова Анастасія, 3 місце

  • 2014 -2015 навч. рік

оснви здоров'я, 6 клас

Мартинова Каріна, 3 місце

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples