Позаурочна діяльність з предмету
Однією з актуальних проблем сучасного підлітка є недостатня сформованість позитивних комунікативних навичок міжособистісного спілкування.
Необхідність у спілкуванні в підлітків – це важлива психологічна риса формування особистості. Але підлітки мають певні ускладнення при інтелектуальному спілкуванні в напрямку передача-спрямування певної наукової інформації та організації колективної роботи.
У вирішенні цих проблем актуальним є використання різноманітних тематичних ігор та вправ, які сприяють формування навичок ефективного спілкування і спільної інтелектуальної діяльності.
Учням потрібно приймати адекватні рішення при нестачі певної інформації та вміти доповнювати один одного швидко та з певною частиною гумору.
Як вчитель природничих наук, вважаю необхідним формувати в учнів чіткі природоохоронні технічні поняття у взаємозв’язку із соціальними, екологічними та хімічними.
Для досягнення позитивних результатів в екологічній освіті беру до уваги вікові та індивідуальні особливості школярів, ставлення до навчання, мотивацію, потреби і здібності.
Прикладом проведених позакласних заходів у міжатестаційний період є наступні:
- Галерея кімнатних квітів для учнів початкової ланки,
5- 8 класів.
- “Стежинами рідного краю ”.
Зустріч з місцевим поетом 2009р. квітень
- Інтелектуальна гра «Різнобарвний рослинний світ» для учнів 7 класів, квітень 2011р.
- Гра “Поле чудес ” для учнів 9, 10 класів 2010р.
- «Турнір юних хіміків» для учнів 10-11 класів, 2011 рік.
- «Подорож до Хімляндії» для учнів, 2012 рік.
Я вважаю, що саме позаурочні заходи направленні на розвиток і активізацію системи творчих здібностей. Позаурочна предметна діяльність дозволяє продуктивно діяти в нестандартних ситуаціях.
|